Dager med lengsel

av (forfatter) og Ann-Magritt Sævold (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Dager med lengsel

Virgin River (6)

Shelby McIntyre har store planer - planer som inkluderer å treffe "den rette". Hun forestiller seg ham som glattbarbert, pent kledd og forhåpentligvis også med en akademisk eksamen. I stedet treffer hun Luke Riordan.

Tjuefem år gammel, og etter å ha tatt seg av sin syke mor de siste fem årene skal Shelby endelig oppleve frihet og eventyr. Hun skal reise, studere og date. Først tar hun noen uker hos familien i Virgin River, og der treffer hun Luke Riordan, definitivt ikke den typen mann hun hadde tenkt å forelske seg i.

Luke har nylig sluttet som helikopterpilot i hæren etter tjue år, fire kriger og tre nedskytinger. I en alder av trettiåtte er han tøff og herdet av livet. Og den eneste eksamenen han har, er i fagene "engangseventyr" og "hvordan man unngår et fast forhold".

Teoretisk sett er de så feil for hverandre som de kan bli. Men iblant er det man tror at man vil ha, slett ikke det samme som det man trenger.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016