Dæm tænkt på ein heilt anna måte enn ka æ gjor

en kasusstudie av en lærerstudents matematikkundervisning i 2. klasse

av (forfatter), Vibeke Wangsmo-Cappelen (forfatter) og Sigrun Gudmundsdottir (forfatter).

Tapir 1996 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka belyser problematikken omkring det at lærerstudenter synes det er vanskelig å bruke nyere undervisningsmetoder i undervisninga til tross for at de vektlegger de pedagogiske ideene som ligger til grunn for metodene. Arbeidet tar for seg en lærerstudents øvingspraksis med matematikkundervisning i 2. klasse. Det er spesielt dialogmetoden som blir behandla. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Boka belyser problematikken omkring det at lærerstudenter synes det er vanskelig å bruke nyere undervisningsmetoder i undervisninga til tross for at de vektlegger de pedagogiske ideene som ligger til grunn for metodene. Arbeidet tar for seg en lærerstudents øvingspraksis med matematikkundervisning i 2. klasse. Det er spesielt dialogmetoden som blir behandla. Har litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Tapir

Utgivelsesår 1996

Format Heftet

ISBN13 9788251912167

EAN 9788251912167

Serie Skriftserien Klasseromsforskning (1)

Språk Bokmål

Sider 99

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket