Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka belyser problematikken omkring det at lærerstudenter synes det er vanskelig å bruke nyere undervisningsmetoder i undervisninga til tross for at de vektlegger de pedagogiske ideene som ligger til grunn for metodene. Arbeidet tar for seg en lærerstudents øvingspraksis med matematikkundervisning i 2. klasse. Det er spesielt dialogmetoden som blir behandla. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka belyser problematikken omkring det at lærerstudenter synes det er vanskelig å bruke nyere undervisningsmetoder i undervisninga til tross for at de vektlegger de pedagogiske ideene som ligger til grunn for metodene. Arbeidet tar for seg en lærerstudents øvingspraksis med matematikkundervisning i 2. klasse. Det er spesielt dialogmetoden som blir behandla. Har litteraturliste.
Forlag Tapir
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788251912167
EAN 9788251912167
Serie Skriftserien Klasseromsforskning (1)
Språk Bokmål
Sider 99
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket