Da Vinci gåten tarot

av (forfatter) og Grete Helene Moen (gjendikter).

Notabene forl. 2006 Heftet

Esken inneholder en bok om tarot og 78 tarotkort illustrert av Lenorado da Vinci.

Dechiffrer skjebnen din. Denne oppsiktsvekkende Tarot-stokken er illustrert etter notisbøker, tegningene og verkene til Leonardo da Vinci, renessansens geni med en profetisk visjon om «ting som ville komme til å skje». Bruk oppleggene basert på Vitruvisk mann, Leonardos observasjon om årsak og virkning i Det gyldne snitt og Fibonacci-sekvensen for å belyse anliggendet ditt. Bruk så Skjebne-opplegget, og oppdag hvordan mønsterdesignet på baksiden av Tarot-kortene gjør deg i stad til å lese både tilknyttede og løsrevne kort. Nå kan du skape unike mønstre som hjelper deg med å løse sjelens gåte. Slik Leonardo fikk ny innsikt i og nye inntrykk av menneskesjebnen, kan også du oppdage din egen livsbane. CAITLIN MATTHEWS er forfatter av Sophia:Goddess of Wisdom, en studie av guddommelig kvinnelighet i gnostiske, jødiske og kristne tanker, og medforfatter av Walker Between Worlds, en historie om Vestens mysterier. Hun er en av grunnleggerne av Foundation for Inspiration and Oracular Studies og holder foredrag i hele verden. Settet inneholder 78 Tarot kort illustrert av Lenorado da Vinci og en 144 sider bok.

Forlag Notabene forl.

Utgivelsesår 2006