Cross-cultural business behavior

negotiating, selling, sourcing and managing across cultures

av (forfatter).

Copenhagen Business School Press, Liber og Universitetsforlaget 2006 Innbundet

5 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

The book provides practical guidance for negotiating with customers and suppliers around the world. It includes cases, additional negotiator profiles and comparisons of Nordic business cultures as well as advice for adapting sales presentations to the culture of the customer.

Omtale fra forlaget

The book provides practical guidance for negotiating with customers and suppliers around the world. It includes cases, additional negotiator profiles and comparisons of Nordic business cultures as well as advice for adapting sales presentations to the culture of the customer.

Bokdetaljer

Forlag Copenhagen Business School Press Liber Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2006

Format Innbundet

ISBN13 9788215010953

EAN 9788215010953

Språk Engelsk

Sider 351

Utgave 4

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket