CRM

økt kundelojalitet og bedre lønnsomhet!

av (forfatter).

SOS Reklame 2002 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka viser hvordan CRM kan nyttes som bedriftens strategiske fundament for integrert markedsføring, og retter seg mot bedriftsledere, markedssjefer, salgs- og servicesjefer, IT-sjefer, prosjektledere, konsulenter, reklamefolk og høyskolestudenter.

Omtale fra forlaget

Boka viser hvordan CRM kan nyttes som bedriftens strategiske fundament for integrert markedsføring, og retter seg mot bedriftsledere, markedssjefer, salgs- og servicesjefer, IT-sjefer, prosjektledere, konsulenter, reklamefolk og høyskolestudenter.

Bokdetaljer

Forlag SOS Reklame

Utgivelsesår 2002

Format Innbundet

ISBN13 9788299617208

EAN 9788299617208

Språk Bokmål

Sider 291

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket