Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka handler om kommunikasjon i organisasjoner. Bokas filosofi er at kommunikasjon er hjertet i en suksessrik organisasjon, og den plasserer kommunikasjon inn i den strategiske prosessen i organisasjonen. Noen spesielle felt ledere må være bevist på blir også belyst, som kommunikasjon i en krisesituasjon og intern markedsføring. Har register og litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Communication is the heart of organizational success. This book places communication squarely in the strategic processes of the organization. This is important if organizations are to build and maintain good images or reputations. The editors of this book have assembled leading international academics and practitioners to explore what, in their minds, are essential subjects that managers need to consider if they are to be effective communicators. These include understanding communication’s role in the strategy process, organizational structures that promote communication, the concept of corporate branding, interpersonal communication, issues management, and stakeholders and their ethical treatment. A number of specific areas that managers may need to be aware of are also explored such as crisis communication and internal marketing.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788205339392
EAN 9788205339392
Språk Engelsk
Sider 303
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket