Cavalier king charles spaniel

en håndbok for kjøp, stell, fôring, oppdragelse, trening, prøver, helse, oppdrett og utstilling

av (oversetter).

Tun 2007 Heftet

I boka finner du alt du trenger å vite om en Cavalier King Charles spaniel, alt fra rasebeskrivelse, historie, informasjon om stell, fôring, trening og konkurranser, og litt om helse og oppdrett. I tillegg inneholder boka informasjon til deg som vurderer å kjøpe Cavalier King Charles spaniel, blant annet om hvilke krav du bør stille til oppdretter.

Tun Forlags håndbokserie om hunderaser er ideell for deg som ønsker mer informasjon om en bestemt hunderase. Alle bøkene er på 64 sider og er skrevet i samarbeid med veterinærer, oppdrettere og dommere som har lang erfaring med rasene. Bøkene er oversatt og tilrettelagt for norske forhold av Inger Handegård. Bøkene tar for seg rasebeskrivelse og historikk, fôring og oppdragelse, trening, jakt for de aktuelle rasene, ettersøk, konkurranser, helse og oppdrett.

Forlag Tun

Utgivelsesår 2007

Serie Tun forlags håndbok om hunderaser

• "Engler og demoner" av Dan Brown
  • "Øya" av Victoria Hislop