Casehåndboken

av (redaktør).

Kaleidoskopet 2011 Heftet

I boken kan leseren få mer kunnskap om hva caseintervju er og hvordan man kan gå frem hvis man blir stilt ovenfor et på jobbintervju. Her er det en innføring i hvordan man løser den praktiske oppgaven samtidig som man får fremlagt sine ferdigheter og egenskaper ovenfor intervjueren. Med reelle caseoppgaver fra norske bedrifter, litteraturliste og register.

Den tredje utgaven av Casehåndboken er nå tilgjengelig. Den første versjonen kom ut i 2006, og boken har siden den gang hjulpet tallrike jobbsøkere med å overbevise i caseintervjuet. Ved å lese Casehåndboken vil du få kunnskap om bruken av case i norske bedrifter. Du lærer hvordan du går frem steg for steg under caseintervjuet, og du får strategier og analytiske verktøy for å løse case. Casehåndboken er blitt til i samarbeid med nærmere 20 utvalgte bedrifter fra ulike bransjer. I boken forteller bedriftene om sin bruk av case i rekruttering, og de gir reelle eksempler på case som de benytter. Til mange av caseeksemplene følger det også forslag til løsning. Det gir deg en unik mulighet til å trene på virkelige caseoppgaver før jobbintervjuet. Med Casehåndboken øker du dine sjanser for å lykkes i jobbsøkerprosessen og få jobben du ønsker deg.

Forlag Kaleidoskopet