Burgerlicious

den store burgerboka

av (forfatter) og Jan Henrik Syversen (foto).

VG forlag 2024 Innbundet

Introduserer Burgerlicious - Den Ultimate Burgerkokeboken!

Gjør deg klar til å ta din burgerlidenskap til nye høyder med Burgerlicious! Med over 50 uimotståelige oppskrifter fra alle hjørner av verden, er denne boken en nødvendighet for alle burgerentusiaster der ute.

Gjennom Burgerlicious vil jeg dele med deg all min ekspertise og lidenskap for burgerskaping. Enten du er en nybegynner eller en erfaren grillmester, vil du finne alt du trenger for å lykkes med å lage de mest fantastiske burgerne hjemme.

Utforsk en verden av smaker samlet mellom to hamburgerbrød og imponer dine venner og familie med dine kulinariske ferdigheter. Fra klassiske amerikanske burgere til eksotiske og spennende varianter, vil du finne oppskrifter som vil glede alle sansene.

I Burgerlicious vil jeg ikke bare gi deg oppskriftene, men også veilede deg gjennom valg av riktig kjøtt, tilberedningsmetoder, sauser, dressinger og tilbehør. Lær hvordan du kan skape den perfekte burgeropplevelsen hver gang, fra grunnleggende grillteknikker til avanserte toppingkombinasjoner.

Enten du foretrekker saftige biffer, sprø grønnsaker eller smeltet ost, vil Burgerlicious være din ultimate guide til burgerverdenen. La deg inspirere til å eksperimentere og utforske nye smaker, og finn din helt personlige favorittburger blant de ikoniske oppskriftene som presenteres i boken.

Bli med på reisen gjennom burgerens fantastiske verden med Burgerlicious - Din vei til å bli en ekte burgermester!

Forlag VG forlag

Utgivelsesår 2024