Burde finnes i ethvert hjem!

hele Norges favorittoppfinnelser

av (redaktør).

Kagge 2005 Innbundet

Postordrefirmaet Select har eksistert i over 25 år. Distribuert i over 100 millioner ekemplarer har katalogen vært et fast innslag i alle norske hjem siden begynnelsen av 1980-årene. I denne boken finner du noen av de mest populære produktene. Her er ting du ikke skulle ane fantes, og ting du garantert vil kjenne igjen.

Hårbørsten som klipper håret mens du grer deg, symaskinen som syr klærne mens du har dem på, det røykfrie askebegeret, kjøkkensaksen med 12 funksjoner, klokken med to ansikter, den roterende tannkremautomaten, badedrakten med umiddelbar slankende effekt og mange andre oppfinnelser. I over 25år har Ivar S. Løge drevet postordrefirmaet Select. Distribuert i over 100 millioner eksemplarer har katalogen vært et fast innslag i alle norske hjem siden begynnelsen av 1980-åra. I denne boka har han samlet noen av de aller mest populære produktene: Ting du ikke skulle ane fantes. Og ting du garantert vil kjenne igjen.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2005

Omtalt tid 1960-1999 1980-1989 2000-2009

Fornøyelig gjensyn med annonserte varer det ofte var vanskelig å skjønne at noen ville kjøpe...