Bryllaup ved havet

av (forfatter) og Lars S. Vikør (oversetter).

Samlaget 2005 Innbundet

Tjueåringen Lamarat Minar, som bur saman med familien sin i Nederland, reiser tilbake til fødestaden sin i Marokko, der systera Rebekka skal giftast med onkelen Mosa. Kvelden før bryllaupet oppdagar Lamarat at Mosa har stukke av; far hans gir han i oppdrag å spore opp den deserterande brudgommen. Av den allvitande drosjesjåføren Chalid blir han kjørt til den spanske kronkolonien Melilliar, der han finn onkelen sin god og full i det lokale horehuset. Til slutt blir bryllaupet likevel gjennomført, om enn på ukonvensjonelt vis på ein heilt uvanleg plass.

Lamarat Minar hadde vore ein stor Parcheesi-spelar viss han hadde halde seg i Nord-Afrika. Men han har reist tilbake til Europa og til systera sitt bryllaup med onkel Mosa. Ho var lova bort til han då ho var lita. Men då seremonien er i gang, forsvinn Mosa til favoritt-horehuset sitt, og Lamarat må prøve å få onkelen tilbake for å redde familiens ære. Boka er omsett frå nederlandsk av Lars S. Vikør.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2005