Brukermedvirkning i NAV

når velferdsforvaltningen og brukerorganisasjonene skal jobbe sammen

av (forfatter).

Gyldendal akademisk 2009 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Målene for den nye arbeids- og velferdsforvaltningen (NAV) er å få flere i arbeid og aktivitet, og færre på stønad. Tjenestene som NAV tilbyr skal bedre tilpasses brukernes behov, og gjøres mer helhetlige. Det er fastslått at NAV skal bygges med brukermedvirkning. Det betyr at representanter for brukerne skal få uttale seg om planlegging, gjennomføring og evaluering av etatens tjenester og drøfte virksomheten på vegne av brukergrupper. Denne boken gir grunnlagsinformasjon om NAV og behandler sentrale temaer om medvirkningsprosesser som alle som skal organisere og delta i brukermedvirkningsfora vil ha stor nytte av. Boken er blitt til i et samarbeid med FFO.

Bokdetaljer

Forlag Gyldendal akademisk

Utgivelsesår 2009

Format Heftet

ISBN13 9788205389946

EAN 9788205389946

Språk Bokmål

Sider 163

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket