Omtale fra forlaget
Dette er én av tre bøker som sammen utgjør et læreverk for IKT-servicefag Vg2 i videregående skole. Bøkene dekker læreplanen og legger vekt på at en IKT-servicemedarbeider nettopp er i et serviceyrke. En IKT-servicemedarbeiders viktigste oppgave er å bidra til at andre kan gjøre jobben sin. IKT-servicemedarbeideren må ha gode fagkunnskaper, men det er like viktig med gode holdninger til yrkesrollen fordi den handler om mennesker, ikke bare om IKT-utstyr og -verktøy. Til slutt i hvert kapittel er det kontrollspørsmål med svar. Vi anbefaler sterkt at leseren svarer selvstendig på spørsmålene, for så å sammenlikne med svarene i boka.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2016
Format Digital ressurs
ISBN13 9788256273867
EAN 9788256273867
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket