Omtale fra forlaget
Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1. Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget. Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien. Bokas innhold: DEL 1 MARKEDSFØRING Kapittel 1 Markedsføreren Kapittel 2 Markedsføring og ledelse Kapittel 3 Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk) DEL 2 FORBRUKERATFERD Kapittel 4 Forbrukeren Kapittel 5 Atferd DEL 3 MARKEDSPLANEN Kapittel 6 Forretningsidé Kapittel 7 Situasjonsanalyse Kapittel 8 Markedsundersøkelser Kapittel 9 Målgruppe Kapittel 10 Markedsmål Kapittel 11-15 Markedsstrategi Kapittel 16 Markedsmiks
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2022
Format Heftet
ISBN13 9788211032126
EAN 9788211032126
Språk Bokmål
Sider 335
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket