Brand 1.0

markedsføring og ledelse 1

av (forfatter), Arne Rusten Syltevig (forfatter) og Ruth-Wenche Hebnes Vinje (forfatter).

Fagbokforlaget 2022 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1. Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget. Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien. Bokas innhold: DEL 1 MARKEDSFØRING Kapittel 1 Markedsføreren Kapittel 2 Markedsføring og ledelse Kapittel 3 Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk) DEL 2 FORBRUKERATFERD Kapittel 4 Forbrukeren Kapittel 5 Atferd DEL 3 MARKEDSPLANEN Kapittel 6 Forretningsidé Kapittel 7 Situasjonsanalyse Kapittel 8 Markedsundersøkelser Kapittel 9 Målgruppe Kapittel 10 Markedsmål Kapittel 11-15 Markedsstrategi Kapittel 16 Markedsmiks

Bokdetaljer

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2022

Format Heftet

ISBN13 9788211032126

EAN 9788211032126

Språk Bokmål

Sider 335

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket