Boken om iPhone

hvordan få mest mulig nytte og glede ut av en iPhone

av (forfatter), Terry White (forfatter) og Tor Fosheim (gjendikter).

BookWorld 2009 Heftet

Dette er en manual som viser hvordan du bruker Apples iPhone. Boken har et enkelt språk, gjennomgår kun de mest brukte og mest nyttige funksjonene, og hopper over det mer teknologisk avanserte. Har stikkordsliste.

Hvis du leter etter en bok som fokuserer på kun de viktigste, nyttigste og morsomste funksjonene på din iPhone . så har du funnet den! Det er i grunn kun to typer iPhone-bøker der ute : (1) .Fortell meg alt om den.-typen, som inkluderer dype diskusjoner om alt fra trådløse nettverksprotokoller til avanserte komprimeringskoder. (2) Så er det denne boken, som er en .vis meg hvordan.-bok som hopper over det forvirrende tekno-språket og kun forteller deg på forståelig norsk - om hvordan du bruker iPhone-funksjonene du bruker oftest og har mest nytte av. Boken om iPhone er fra Scott Kelby, den prisvinnende forfatteren av bestselgeren The iPod Book, som benytter det samme konseptet og layouten og hjelper deg med å lære Apples flotte iPhone. Scott jobber nok en gang med .dingseguru. og ledende iPhoneautoritet Terry White for å sammen skrive en bok som er veldig lik selve iPhone . enkel å bruke og morsom å lære. Bokens layout er meget gjennomtenkt, hvor hver side kun inneholder ett emne, slik at det å finne informasjonen du trenger er rask og enkelt . med et stort fargebilde på hver side, slik at du kan se eksakt hvordan det fungerer. Førsteutgaven av denne boken fikk prisen Best Computer Book of 2007. I denne oppdaterte 2. utgaven har Scott og Terry lagt til mengder med flere tips og triks, og gjort det enda enklere ved å fokusere på kun de mest nyttige og mest forespurte funksjonene (uten alt tekno-babbelet), slik at du kan starte å bruke din iPhone i dag!

Forlag BookWorld

Utgivelsesår 2009