Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette er ingen vanlig selvbiografi og heller ikke noen vanlig bok om hvordan lykkes i forretningslivet. Dette er en fengslende skildring av hvordan man bygger opp og driver en suksessfull virksomhet uten å miste sin sjel. Om hvordan man lykkes med å forene økonomisk vinning med sosialt ansvar og omsorg for miljøet, og hvordan skape en virksomhet hvor mennesker føler engasjement og arbeidsglede. Dette er også historien om kvinnen bak The Body Shop, butikkjeden som idag omfatter mer enn 700 forretninger over hele verden. En fortelling om visjoner og pasjoner, om entusiasme og mot.
Omtale fra forlaget
Dette er ingen vanlig selvbiografi og heller ikke noen vanlig bok om hvordan lykkes i forretningslivet. Dette er en fengslende skildring av hvordan man bygger opp og driver en suksessfull virksomhet uten å miste sin sjel. Om hvordan man lykkes med å forene økonomisk vinning med sosialt ansvar og omsorg for miljøet, og hvordan skape en virksomhet hvor mennesker føler engasjement og arbeidsglede. Dette er også historien om kvinnen bak The Body Shop, butikkjeden som idag omfatter mer enn 700 forretninger over hele verden. En fortelling om visjoner og pasjoner, om entusiasme og mot.
Forlag Grøndahl og Dreyer
Utgivelsesår 1992
Format Innbundet
ISBN13 9788202132460
EAN 9788202132460
Språk Bokmål
Sider 256
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket