Bo personlig

med stil og særpreg

av (forfatter) og Beate Slipher (forfatter).

Boksenteret 2002 Innbundet

Forfatterne gir råd om hvordan du kan finne den stilen du har lyst på og som passer deg best. Ulike boligtrender og interiørstiler blir presentert gjennom tekst og bilder. Du får også råd om valg av farger, belysning, tekstiler, materialer til gulv, vegger og tak, og om møbler.

I denne boken gir forfatterne råd om hvordan du kan finne den stilen du har lyst på og som passer deg best. Gjennom tekst og bilder blir de forskjellige boligtrendene eller interiørstilene presentert. Innenfor hver stil får du råd om valg av farger, belysning, tekstiler, materialer til gulv, vegger og tak og om møbler. Her pekes det på de gode løsningene, og du får råd om hva du bør unngå. Forfatterne oppfordrer leseren til å analysere egne ønsker og behov. Hva må du gjøre for at boligen skal bli akkurat slik du ønsker? Her er det viktig å bruke litt tid på planleggingen: Hva slags stemning trives du best med? Hvilke funksjonelle behov må du ta hensyn til? Et stort antall lekre bilder viser hvordan de ulike boligtrendene er praktisert i forskjellige hjem.

Forlag Boksenteret

Utgivelsesår 2002