Bo på kjøkkenet

miljø og matglede

av (forfatter), Kari Osvold (forfatter) og Anne Manglerud (illustratør).

Boksenteret 2003 Innbundet

Enten du skal innrede et helt nytt kjøkken eller bare gi det gamle en ansiktsløftning, får du i denne boken inspirasjon og ideer til å skape gode rom for matglede. Forfatterne gir tips og råd, både til selve innredningen av kjøkkenet og til hele kjøkkenløsninger.

Hva ønsker vi oss av kjøkkenet? Et sted å være, et sted å lage mat sammen eller et sted å jobbe effektivt? Vil du ha hardpakket plassutnyttelse eller maksimalt med lys, luft og rom rundt livet på kjøkkenet? Boformen og plassen får avgjøre. Det viktigste er hvordan du kan få mest mulig matglade og livsglede ut av de ressursene du har til rådighet. Enten du skal innrede et helt nytt kjøkken eller bare gi det gamle kjøkkenet en ansiktsløftning, får du i denne boken inspirasjon og konkrete ideer til å skape gode rom for matglede. Med informativ tekst og ved hjelp av ca. 100 lekre bilder byr forfatterne på en mengde praktiske tips og gode råd, både til selve innredningen av kjøkkenet og til hele kjøkkenløsninger.

Forlag Boksenteret

Utgivelsesår 2003