Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg Internett som markedsføringskanal, gir praktiske opplysninger om hvordan man kan profilere seg, og forklarer hvordan man skal gå frem for å få sine egne web-sider. Med web-adresser til noen søkeprogram og ordforklaringer.
Omtale fra forlaget
Boken tar for seg Internett som markedsføringskanal, gir praktiske opplysninger om hvordan man kan profilere seg, og forklarer hvordan man skal gå frem for å få sine egne web-sider. Med web-adresser til noen søkeprogram og ordforklaringer.
Forlag TI-forlaget
Utgivelsesår 1998
Format Heftet
ISBN13 9788256710164
EAN 9788256710164
Språk Bokmål
Sider 122
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket