Bli sett på Internett

markedsføring, profilering og ekshibisjonisme på WorldWideWeb

av (redaktør), Morten Flate Paulsen (forfatter), Toralf Sandåker (forfatter) og Erik Westnes (forfatter).

TI-forlaget 1996 Heftet

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken tar for seg Internett som markedsføringskanal, gir praktiske opplysninger om hvordan man kan profilere seg, og forklarer hvordan man skal gå frem for å få sine egne web-sider. Med web-adresser til noen søkeprogram og ordforklaringer.

Omtale fra forlaget

Boken tar for seg Internett som markedsføringskanal, gir praktiske opplysninger om hvordan man kan profilere seg, og forklarer hvordan man skal gå frem for å få sine egne web-sider. Med web-adresser til noen søkeprogram og ordforklaringer.

Bokdetaljer

Forlag TI-forlaget

Utgivelsesår 1996

Format Heftet

ISBN13 9788256707447

EAN 9788256707447

Språk Bokmål

Sider 160

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket