Bli min igjen ; Forbuden frukt

av (forfatter) og Yvonne Lindsay (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Bli min igjen

Naomi Sinclair kan ikke tro sine egne øyne, eller for den saks skyld det hun nettopp har hørt. Andreas Sarantos, hennes iskalde, men rålekre eksmann, har dukket opp igjen og hevder at han skal adoptere hennes lille niese &ndash
han har til og med papir på det. At hun er hans beste venns barn, gjør ikke Andreas automatisk til en egnet far. Heller ikke at han er særlig god på det med ekteskap. Naomi vil gjøre alt hun kan for å bevise at han bør holde seg unna niesen. Imidlertid planlegger Andreas å gjøre alt for å overbevise henne om at han hører hjemme i den lille jentas liv, og i Naomis.

Forbuden frukt

Miniserie: Beruset av livet (5)

Milliardæren Raoul Benoit ansetter Alexis Fabrini som datterens barnepike av en eneste grunn. Barnet fortjener kjærlighet og omsorg, og hans døde kone ville at hennes beste venninne skulle hjelpe til. Selv sliter han med skyldfølelse. Han må holde seg borte fra Alexis - til tross for at han vil ha henne.

Det minste Alexis kan gjøre, er å ta vare på barnet. Men hun må ikke gå til sengs med Raoul. Hun har levd med sine ubesvarte følelser lenge så spiller det noen rolle om hun gjør det litt lenger? Problemet er at følelsene ikke er ubesvarte i det hele tatt.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015

Serier Passion Beruset av livet (5)

Genre Romantikk