Bli for alltid ; Men hva med kjærligheten?

av (forfatter) og Yvonne Lindsay (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2017 E-bok

Bli for alltid

Miniserie: Kjærlighet og løgner (8)

Andi Beaumont står overfor et dilemma: Hun er gift med jobben, men vil egentlig være gift med sjefen, Mac McCallum. Hun har funnet ut at hun må si opp jobben for ikke å få kjærlighetssorg. Men Mac nekter å akseptere det, og kommer snart med en utspekulert plan for å lokke henne tilbake.

Men hva med kjærligheten?

Allerede ved første øyekast faller Blair pladask for den sexy Draco Sandrelli, og de innleder et sanseløst, vilt og lidenskapelig forhold. Men da Blair blir gravid, må de ta et valg. For Draco står tradisjonen og familien hjemme i Italia sterkt, men Blair brenner for restauranten sin i New Zealand. Draco vil at hun skal gi opp karrieren og bli med ham til hans hjemland, men det ønsker ikke Blair. Så nå settes kjærligheten virkelig på en hard prøve...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2017

Serier Passion Kjærlighet og løgner (8)

Genre Romantikk