Bli den du er

omfavn Guds drøm for deg

av (forfatter) og Christin Reinholdtsen (oversetter).

Proklamedia 2014 Heftet

Gud har en drøm - som bare er for deg!
Det er håp! Håp for deg som lurer på om livet noen gang vil forbedre seg - om du noen gang vil forandre deg. Dette er Stasi Eldredges mest personlige bok til nå, der hun forteller om sin egen tidligere kamp i livet mot lavt selvbilde og avhengighet. Hun viser hvordan Gud trofast hjelper oss til et liv i frihet. Gud ønsker å gjenopprette deg, gjøre deg hel. Og han kan det! Han vil helbrede deg og hjelpe deg til å bli den du er. Den viktigste livsreisen enhver kvinne gjør, er den som fører henne til sitt virkelige jeg gjennom Guds kjærlighet. Dette er et fantastisk paradoks: Jo mer avhengig du blir av Gud, desto mer deg selv blir du - den kvinnen Gud hadde i tankene, selv før du ble født.

Stasi Eldredge er lærer og konferansetaler ved Ransomed Heart, en kvinneorganisasjon som arbeider for å hjelpe mennesker nærmere Gud. Sammen med sin mann, John, har hun tidligere utgitt bøkene Kvinnens skjønnhet og Kjælighet & Krig. De er solgt i flere millioner. Stasi elsker å formidle gleden og friheten i å kjenne Jesus, og hun brenner for at fl est mulig skal få oppleve ham. Hun elsker også å forsvinne inn i en god roman, gå turer i skogen hjemme i Colorado Springs og tilbringe tid med familie, venner og Gud.

Forlag Proklamedia

Utgivelsesår 2014