Bjørnebærsommer

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Det hun derimot ikke trenger, er en tragisk bilulykke. Som enslig mor og eieren av en fremgangsrik smykkeforretning, lever Claire et enkelt og temmelig forutsigbart liv i Hopes Crossing i Colorado. Så hvilken rolle spiller det om hun ikke har tid til romantikk? Det er i det minste det hun sier til seg selv, spesielt da den yngre og sexy broren til bestevenninnen hennes kommer tilbake til byen og blir den nye politisjefen. Men da ulykken fører til at Claire må ta det rolig og stole litt mer på andre - særlig Riley McKnight - innser hun at det er visse ting som må forandres på. Og ikke bare i hennes eget liv. Voldsbølgen som byens ungdommer står bak og som forårsaket den stygge ulykken, blir en vekker for alle i Hope&acute
s Crossing. Følelsene av samhørighet har gått tapt de siste årene, men en mystisk velgjører inspirerer byens innbyggere og åpner for nye og spennende muligheter mens sommeren nærmer seg.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015