Bill Bernbachs reklamesyn

av (forfatter).

Abstrakt 2002 Innbundet

3 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Forfatteren forsøker i denne boka å rekonstruere Bernbachs reklamesyn, et syn som bl.a. innbefatter at faglig fokus, organisering, arbeidsmetodikk og prestasjonsmål fra salg konsentrerer seg om kreativitet, kreatører, påvirkning, kommunikasjon og reklamepriser. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Forfatteren forsøker i denne boka å rekonstruere Bernbachs reklamesyn, et syn som bl.a. innbefatter at faglig fokus, organisering, arbeidsmetodikk og prestasjonsmål fra salg konsentrerer seg om kreativitet, kreatører, påvirkning, kommunikasjon og reklamepriser. Har litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Abstrakt

Utgivelsesår 2002

Format Innbundet

ISBN13 9788279350330

EAN 9788279350330

Språk Bokmål

Sider 203

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

3 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket