Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren forsøker i denne boka å rekonstruere Bernbachs reklamesyn, et syn som bl.a. innbefatter at faglig fokus, organisering, arbeidsmetodikk og prestasjonsmål fra salg konsentrerer seg om kreativitet, kreatører, påvirkning, kommunikasjon og reklamepriser. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forfatteren forsøker i denne boka å rekonstruere Bernbachs reklamesyn, et syn som bl.a. innbefatter at faglig fokus, organisering, arbeidsmetodikk og prestasjonsmål fra salg konsentrerer seg om kreativitet, kreatører, påvirkning, kommunikasjon og reklamepriser. Har litteraturliste.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2002
Format Innbundet
ISBN13 9788279350330
EAN 9788279350330
Språk Bokmål
Sider 203
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket