Bestefars bok

sanger, regler, eventyr og leker

av (redaktør), Birger Mølbach (redaktør), Astrid Skår (redaktør) og Reidar Gjørven (illustratør).

Epoke 2008 Innbundet

En aktivitetsbok for alle som liker å leke med barn. Her finner du blant annet barnesanger, regler, leker og eventyr.

Bestefars bok er oppfølgeren til Bestemors bok som kom ut i 2005. Nå har bestefar tittet dypt ned i sin skattekiste, og funnet frem sine beste barndomsminner. Her er massevis av leker og aktiviteter som bestefar (bestemor kan også få være med) kan gjøre sammen med barna. Dessuten er det eventyr av Asbjørnsen og Moe, Æsops fabler og H. C. Andersen til høytlesningsstund. De finner også de vakreste godnattsangene, sangleker, regler og moroviser. Dessuten noen riktig gamle folkeviser som er i ferd med å gå i glemmeboken. Passer for barn mellom 0 og 7-8 år. Bestemor og Bestefars bok i gavepakning leveres også plastpakket til betydelig redusert pris, kr. 299,-. Glimrende som julegave, dåpsgave eller fødselsdagspresang. Se eget ISBN: 9788291991405.

Forlag Epoke

Utgivelsesår 2008