Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette er en praktisk rettet bok med oppgaver i situasjonsanalyse, markedsorientering, virkemidler og markedsføring på spesielle områder. Den egner seg for alle som utdanner seg innen markedsføring. Oppgavene gir anledning til å omsette teoretisk kunnskap til praktisk problemløsning.
Omtale fra forlaget
Dette er en praktisk rettet bok med oppgaver i situasjonsanalyse, markedsorientering, virkemidler og markedsføring på spesielle områder. Den egner seg for alle som utdanner seg innen markedsføring. Oppgavene gir anledning til å omsette teoretisk kunnskap til praktisk problemløsning.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1990
Format Heftet
ISBN13 9788200036791
EAN 9788200036791
Språk Bokmål
Sider 87
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket