Beskjeder fra den andre siden

Kolofon 2010 Heftet

Forfatteren forteller om sitt liv som medium og klarsynt, og beskriver hvordan hun har drevet med readinger, husrens og astralreiser.

Boken omhandler episoder og opplevelser jeg har hatt fra jeg var 6 år. Dette var da veldig uforståelig for meg. Etter en prat med en gammel mann, nå død, fant jeg ut at dette ikke var noe jeg innbilte meg, det gikk faktisk an. Flere historier skjedde. Fikk muligheten å hjelpe andre. I mitt voksne liv har det blitt mye hjelp, også readinger og husrens. Har veldig klare bekreftelser. Her også tatt med noen i boken. Har god kontakt med åndeverdenen og har hjelpere og guider som gir meg beskjeder. Stoler hundre prosent på meg selv og de beskjedene jeg får. Er veldig takknemlig for at jeg får hjelpe så mange denne veien også. Mine beskjeder fåes med kjærlighet og gis med kjærlighet. Jeg takker mine guider for at de gir meg dem jeg skal kontakte. Takk til alle som har bidratt til at boken kom i trykk. Takk til min kjære familie og venner.

Forlag Kolofon