Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Heftet er en artikkelsamling som gir ideer til innhold, organisering, arbeidsmetoder, tverrfaglig opplæring og lærersamarbeid når det gjelder begynneropplæring i norsk. De bygger på M-87 og veiledende rammeplan for 6åringer. Bidragsyterne er lærere som deler egne ideer og erfaringer. Heftet inneholder en rekke tips og har med elevarbeider som eksempler / illustrasjoner. NLS har utgitt en serie idehefter beregnet på lærere som arbeider med elever fra 6 - 9 år. Hefet kan også være en hjelp for lærerhøgskolestudenter.
Omtale fra forlaget
Heftet er en artikkelsamling som gir ideer til innhold, organisering, arbeidsmetoder, tverrfaglig opplæring og lærersamarbeid når det gjelder begynneropplæring i norsk. De bygger på M-87 og veiledende rammeplan for 6åringer. Bidragsyterne er lærere som deler egne ideer og erfaringer. Heftet inneholder en rekke tips og har med elevarbeider som eksempler / illustrasjoner. NLS har utgitt en serie idehefter beregnet på lærere som arbeider med elever fra 6 - 9 år. Hefet kan også være en hjelp for lærerhøgskolestudenter.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788200218715
EAN 9788200218715
Serie Idehefte i norsk
Språk Bokmål
Sider 136
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket