Begg & Acon

Commentum 2011 Innbundet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

William har for vane å skylde på andre når han syns ting går han i mot. Livet har ikke vært rettferdig, mener han, men så skjer det noe som gjør at William må ta et oppgjør med seg selv og den han er. Han må også ta sine egne avgjørelser og stå for dem. Dette er den andre boka i en trilogi. Den kan leses uavhengig av den første boka i trilogien, C for cancer.

William har vokst opp i skyggen av sin enorme mor. Livet har ikke vært rettferdig mot ham, synes han selv. Det virker i det hele tatt som om verden eksisterer kun for å gjøre det vanskelig for ham. Så setter sjebnen inn et støt som gjør at William må ta et oppgjør med hvem han er, og sine valg. Hvordan vil han takle verden når han nå innser at han må ta egne avgjørelser og stå for dem? I tillegg til William møter vi vennene hans Bjørn og Søren. Tre mennesker med lite annet til felles enn at de ikke passer inn noen annen plass enn med hverandre. Mens de venter på forandringer blir de, mot sin vilje, kastet ut på en reise som vil endre dem. I større og mindre grad. Historien er full av sort humor, og du vil garantert kjenne igjen karakterene. Enten i deg selv, eller i noen du kjenner. Dette er den andre boken i trilogien med eksistensialisme og krise som bakteppe fra forfatteren Haakon Skår-Olsen. Den første i serien "C" For Cancer, kan leses helt uavhengig fra denne. Den tredje er ikke skrevet enda. Det som er særegent med disse bøkene er forfatterens bruk av humor og skarpe kommentarer innen temaer som tradisjonelt blir behandlet mer varsomt.

Forlag Commentum