Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Temaene i boken er markedsføring mot andre markeder enn forbrukermarkedet, for eksempel bedrifter som selger varer og tjenester til hverandre, til det offentlige eller til organisasjoner. Boken er delt inn i tre hoveddeler, og til slutt finner du et kapittel om verdikjedeanalyse, som ikke er pensum. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788202225599
EAN 9788202225599
Språk Nynorsk
Sider 306
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket