Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Formålet med boken er å gi bedriftsledere, styrerepresentanter, banker, kreditorutvalg, advokater, revisorer m.fl. bedre innsikt i hvordan man kan etablere beredskap mot kriser og hvordan en krise bør håndteres når den oppstår. Forfatterne ønsker å bidra til at gjeldsforhandlinger og konkurser kan bli betraktet som positive virkemidler i arbeidet med å reetablere bedrifter.
Omtale fra forlaget
Formålet med boken er å gi bedriftsledere, styrerepresentanter, banker, kreditorutvalg, advokater, revisorer m.fl. bedre innsikt i hvordan man kan etablere beredskap mot kriser og hvordan en krise bør håndteres når den oppstår. Forfatterne ønsker å bidra til at gjeldsforhandlinger og konkurser kan bli betraktet som positive virkemidler i arbeidet med å reetablere bedrifter.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1988
Format Heftet
ISBN13 9788270374601
EAN 9788270374601
Språk Bokmål
Sider 133
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket