Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken legger vekt på hvordan holde kontakt med aviser, radio, tv, ukepresse og fagblader. Den gir oppskrifter på hvordan kontakte en medieredaksjon, hva som skal vektlegges på en utstilling, og hvordan en forside på nettstedet bør være. Boken er først og fremst ment for organisasjoner og mindre bedrifter som ikke har egen informasjonsavdeling. Har ordliste.
Omtale fra forlaget
Boken legger vekt på hvordan holde kontakt med aviser, radio, tv, ukepresse og fagblader. Den gir oppskrifter på hvordan kontakte en medieredaksjon, hva som skal vektlegges på en utstilling, og hvordan en forside på nettstedet bør være. Boken er først og fremst ment for organisasjoner og mindre bedrifter som ikke har egen informasjonsavdeling. Har ordliste.
Forlag Odd forl.
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788299515337
EAN 9788299515337
Språk Bokmål
Sider 93
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket