Omtale fra forlaget
Boken gir en analytisk og praktisk innføring i markedsføring. Boken tar utgangspunkt i generell bedriftslogikk og setter markedsføringsfaget inn i dette bildet. Boken tar spesielt for seg arbeidssituasjonen til små og mellomstore bedrifter. Boken er inndelt i tre deler: Hva er markedsføring? Analytisk markedsføring og Utførende makedsføring. Boken inneholder også kontrollspørsmål og arbeidsoppgaver som gir leseren anledning til å benytte kunnskapene i egen bedrift.
Forlag Vanebo fagpresse
Utgivelsesår 1992
Format Heftet
ISBN13 9788275270083
EAN 9788275270083
Språk Bokmål
Sider 216
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket