Bedrag

av (forfatter) og Astrid Eggesvik (oversetter).

Silke 2009 Innbundet

Lisa er den fremgangsrike forfatteren som tilsynelatende har alt: skjønnhet, suksess, et lykkelig ekteskap og en fremstående posisjon i bevegelsen for kvinners rettigheter. Men bak fasaden er hun ulykkelig. Etter en stormende forelskelse står ekteskapet hennes tilbake følelseskaldt og fullt av mørke hemmeligheter. Kellyanne drømmer om å bli skuespiller, men lykkes aldri. Hun lever i fornedrelse som elskerinnen til en rik, gammel gubbe. I ren desperasjon melder hun seg på en realityserie. Billie er pop-ikonet alle snakker om. Turnélivet hennes er legendarisk, med sexorgier, narkotika og skandaler - en tilværelse i fullt kaos.

Nå er den her! Bedrag av J. J. Salem er glamour, sex og intriger i skjønn forening - som TV-serien "Sex og singelliv" tilført en god dose rivalisering, begjær og hat! Møt tre venninner som kjemper for å nå sine drømmers mål: Lisa er den fremgangsrike forfatteren som tilsynelatende har alt: skjønnhet, suksess, et lykkelig ekteskap og en fremstående posisjon i bevegelsen for kvinners rettigheter. Men bak fasaden er hun ulykkelig. Etter en stormende forelskelse i en av heltene fra terrorangrepet den 11. september står ekteskapet hennes tilbake følelseskaldt og fullt av mørke hemmeligheter. Kellyanne drømmer om å bli skuespiller, men lykkes aldri. Hun lever i fornedrelse som elskerinnen til en rik, gammel gubbe. I ren desperasjon melder hun seg på en realityserie, hvor hun møter en verden full av intriger, hevnlyst og skitne knep. Billie er pop-ikonet alle snakker om. Turnélivet hennes er legendarisk, med sexorgier, narkotika og skandaler - en tilværelse i fullt kaos. Nå har hun en siste mulighet til å vise at hun fremdeles betyr noe i musikkverdenen. Takler hun presset?

Forlag Silke

Utgivelsesår 2009