Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Hovudmålet med boka er å gi kunnskap om korleis teikning ytrar seg som estetisk verksemd. Difor har berre det siste kapitlet pedogogisk/metodiske refleksjonar som tema. Forfattaren tek sikte på å kasta lys frå litt ulike kantar inn over dette feltet, og ho ønsker å gi innføring i ulike sider ved fenomenet, som også kan kallas barns bruk av biletkunstnarlege verkemiddel. Illustrert. Har litteraturliste og register.
Omtale fra forlaget
Hovudmålet med boka er å gi kunnskap om korleis teikning ytrar seg som estetisk verksemd. Difor har berre det siste kapitlet pedogogisk/metodiske refleksjonar som tema. Forfattaren tek sikte på å kasta lys frå litt ulike kantar inn over dette feltet, og ho ønsker å gi innføring i ulike sider ved fenomenet, som også kan kallas barns bruk av biletkunstnarlege verkemiddel. Illustrert. Har litteraturliste og register.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788252146455
EAN 9788252146455
Språk Nynorsk
Sider 166
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket