Omtale fra forlaget
I barns hverdagsliv inngår forbrukskultur som et sentralt element. Markedet retter nå oppmerksomheten mot de yngste barna. Samtidig vekker barns forbruk bekymring hos voksne. I boken presenteres temaer om barndomsforståelse av reklame.
Et internasjonalt forskningsprosjekt om barn og forbruk, som inkluderer historiske endringer, er utgangspunktet for boken.
Tora Korsvold er professor ved Dronning Mauds Minne Høgskole og har skrevet flere bøker om barn og barndom. Hun har blant annet utgitt e-boka Scandinavian Early Childhood and Consumer Culture.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2015
Format Heftet
ISBN13 9788245017618
EAN 9788245017618
Språk Bokmål
Sider 184
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket