Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken viderefører "lærings-psykologi i oppdragelsen - og undervisnings lære inn i analyser av lærevansker hos "barn med generelle lære og språkvansker" Analysen foretas med utgangspunkt i spørsmålet: Hvordan må undervisningen være for at slike barn/unge skal lære mest mulig.
Omtale fra forlaget
Boken viderefører "lærings-psykologi i oppdragelsen - og undervisnings lære inn i analyser av lærevansker hos "barn med generelle lære og språkvansker" Analysen foretas med utgangspunkt i spørsmålet: Hvordan må undervisningen være for at slike barn/unge skal lære mest mulig.
Forlag Nordisk Undervisnings forl.
Utgivelsesår 1989
Format Heftet
ISBN13 9788290712056
EAN 9788290712056
Språk Bokmål
Sider 203
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket