Omtale fra forlaget
Boka handler om barn i barnehagen med stort læringspotensial. Forfatteren benytter seg av praksisfortellinger for å belyse hvordan barn med stort læringspotensial kan oppleve ulike hverdagssituasjoner. Hun forklarer også hvordan de ansatte kan møte nettopp disse barna i de ulike situasjonene. Barn med stort læringspotensial er ikke en homogen gruppe, men det er flere trekk som skiller dem fra jevnaldrende, og som praksisfeltet bør kjenne til. Disse barna trenger voksne som har kunnskap og kompetanse til å anerkjenne deres potensial, men også deres utfordringer.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2019
Format Heftet
ISBN13 9788202625382
EAN 9788202625382
Språk Bokmål
Sider 121
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket