Bare gjør det!

nå dine mål og oppfyll dine drømmer

av (forfatter) og Lisbeth Kristoffersen (gjendikter).

Versal 2009 Innbundet

Med denne boken ønsker forfatteren å hjelpe deg å bli bevisst alle dine valg, sette deg klare mål og ha riktige forventinger til livet og til dine relasjoner. Boken tar utgangspunkt i forfatterens egne erfaringer, og hjelper deg å trekke ut dine erfaringer fra egne opplevelser, realisere deg selv og nå ditt fulle potensial.

Bare gjør det! er din personlige coach i bokform. Supercoach Lisa Nichols hjelper deg å bli bevisst alle dine valg, sette deg klare mål og ha riktige forventninger til livet og til dine relasjoner. For å nå dine mål må du trene det Lisa kaller dine «mentale muskler», så du har styrke til å møte de utfordringer som kommer på en konstruktiv måte. Lisa lærer deg hvordan du kommer deg fra situasjonene «jeg håper» og «jeg skulle ønske» til faktisk å gjennomføre de målene du har satt deg. Bare gjør det! er en optimistisk og praktisk selvhjelpsbok som hjelper deg å trekke ut erfaringene i dine egne opplevelser. Den er en sjeldent velskrevet og klok bok om å realisere seg selv og eget potensial.

Forlag Versal

Utgivelsesår 2009