Babar og hans venner hjemme og i byen

av (forfatter) og Laurent de Brunhoff (forfatter).

Fredhøi 1991 Heftet

Hjemme hos Babar er det mye rart å finne på. En kan leke ute på gårdsplassen, hjelpe til i hagen eller i garasjen. Begynner det å regne, kan en gå inn i huset og inn på lekerommet, der barna har alle lekene sine, leke gjemsel, eller gå opp på loftet og kle seg ut i alle de rare klærne en kan finne der. Eller en kan bake kake, for eksempel! I byen kan en få øye på så mye rart! Der er det massevis av forskjellige butikker, spisesteder og mye mer. Og i byparken er det mange andre barn å leke med! Illustrert.

Forlag Fredhøi

Utgivelsesår 1991