Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Norsk skole har gjennomgått to store reformfaser i etterkrigstida. Første fase ble innledet midt på 1950-tallet. Andre fase fant sted på 1990-tallet. Boken er en artikkelsamling som beskriver disse to reformene og analyserer den skoletenkning og utviklingen som har funnet sted. Hovedvekten er lagt på 90-tallsreformene med spørsmålet om kontinuitet eller brudd i utviklingen som hovedproblemstilling.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788245607826
EAN 9788245607826
Omtalt tid 1990-1999
Språk Bokmål
Sider 209
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket