Avgjørelsen ; Kirurgens hjerte

av (forfatter) og Fiona Lowe (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Avgjørelsen
En urovekkende SMS får legen Olivia Donaldson til å pakke kofferten og begi seg til Cutter's Creek. Faren hennes, som hun ikke har møtt siden hun var liten, er alvorlig syk. Det er med blandede følelser hun vender tilbake. I tillegg får farens sjarmerende lege, Zac Cameron, henne til å oppleve følelser hun ikke trodde fantes. Da hun midt oppi alt det andre får tilbud om en jobb på sykehuset, må hun ta en avgjørelse som kan forandre livet hennes. Og i dette er også en viss lege med brune øyne involvert.

Kirurgens hjerte
Miniserie: Jordmødrene (7)
Noah Jackson er snart ferdig utdannet kirurg, og nå gjenstår bare en kort turnusperiode før han har nådd sine drømmers mål. Det han ikke hadde regnet med, var at han skulle bli sendt til en liten klinikk på det lille stedet Turraburra. Heller ikke at han skulle bli utskjelt av en jordmor den første dagen på jobb! Den temperamentsfulle Lilia gjør imidlertid et sterkere inntrykk på Noah enn han vil innrømme.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Legeromaner Jordmødrene (7)

Genre Romantikk