Audiatur - Festival for ny poesi, 2018

av (redaktør), Felicia Stenroth (redaktør), Eiríkur Örn Norðdahl (redaktør), Morten Langeland (redaktør), Andreas Vermehren Holm (redaktør) og Audiatur - festival for ny poesi (annet).

Audiatur 2018 Pakker

Audiatur - Festival for ny poesi ble avholdt for åttende gang i Bergen 27.-28. april. Vi publiserte i anledning festivalen fem antologier med nye og nyoversatte tekster, redigert av: Andreas Vermehren Holm (DK), Morten Langeland (N), Eiríkur Örn Nor.dahl (IS), Cia Rinne (FIN) og Felicia Stenroth (S). Gjendiktninger ved Sindre Andersen, Kristian Breidfjord, Mira Langeland, Morten Langeland og Oscar Rossi. Design: Eller med a.

Deltakere/bidragsytere: Jesper Brygger, Glenn Christian, Signe Gjessing, Stinne Storm, Maiken Horn Bolset, Siw-Anita Kirketeig, Erlend O. Nødtvedt, Caroline Caspara Palonen, Haukur Ingvarsson, Frí.a Ísberg, Jón Örn Lo.mfjör., Ásta Fanney Sigur.ardóttir, Adrian Perera, Lauri Hei, Maarit Mustonen, Arja Karhumaa, Hanna Hallgren, Lars Häger, Tuija Nieminen Kristofersson & Jila Mossaed.

Forlag Audiatur

Utgivelsesår 2018