Askepott i New York ; Innestengt med eksen

av (forfatter), Andrea Laurence (forfatter), Monica Eikenes (oversetter) og June Tafjord (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Askepott i New York

Eden-imperiet (2)

Emma Stewarts verden blir snudd på hodet da hun får vite at hun tilhører familien som eier et av New Yorks største varehus. Plutselig er hun en av de kjente og glamorøse halvsøstrene. Hun har knapt klart å venne seg til tanken da hun møter Daniel Stone på en veldedighetstilstelning. Lidenskapen slår ned som et lyn. Det hun ikke vet, er at Daniel er arvingen til det konkurrerende varehuset Stone's, og at han er ute etter å ta hevn over rivalen. Men vil han ha hjerte til å gjennomføre planen sin?

Innestengt med eksen

Bryllup & bruder (1)

Da bryllupsfotografen Briana Harper får i oppdrag å ta forlovelsesbilder av Nashvilles heteste par - plateselskapssjefen Ian og popstjernen Missy Kline - får hun nesten hjertet i halsen. Ian er Brianas ungdomskjæreste og mannen hun aldri har kunnet glemme. Klarer hun å møte ham igjen? Etter å ha diskutert med seg selv takker hun ja til oppdraget og reiser til Ians avsidesliggende hus i fjellet. Det er da katastrofen slår til - en snøstorm isolerer dem fra omverdenen, og nå er hun innestengt med eksen i flere dager!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020