Omtale fra forlaget
Denne oppgavesamlingen er laget til bruk i markedsføringsledelse og organisasjon og ledelse i LØM-fagene ved teknisk fagskole og mesterutdanningen. Oppgavene dekker læreplanens mål og skal bidra til å øke studentenes samlede læringsutbytte. Oppgavesamlingen inneholder tre hovedtyper oppgaver: • «Test deg selv»-oppgaver er rene kunnskapsspørsmål knyttet direkte til hvert enkelt kapittel i læreboken. • Egentreningsoppgaver gir studentene rom for faglig refleksjon og bruk av teori innenfor avgrensede områder. • Caseoppgaver gir studentene mulighet for å anvende et helhetssyn på faglige problemstillinger. Caseoppgavene er beslutningsorientert. Til egentreningsoppgavene er det utarbeidet løsningsforslag. Fagbokforlagets lærebokverk for fagskolenes LØM-fag består av to lærebøker med tilhørende arbeidsbøker, Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-fagene og Økonomistyring for LØM-fagene. Til sammen dekker utgivelsene læreplanens kompetansemål både i bredden og i dybden. Bøkene tar sikte på å gi studentene en grunnleggende økonomisk-administrativ kompetanse og sette dem i stand til å løse praktiske problemstillinger innenfor feltet. De er basert på læreplanenes intensjoner om lokale tilpasninger. Begge bøkene kan brukes i tilsvarende innføringskurs. Frode Hjertnes er utdannet siviløkonom ved NHH. Han underviser i LØM-fagene ved Bergen tekniske fagskole og i markedsføring og ledelse ved Bjørgvin videregående skole.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788245008173
EAN 9788245008173
Språk Bokmål
Sider 172
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket