Arbeid med ungdom

10-18 år

Gyldendal 2000 Heftet

Boka er skrevet for elever på VK1-barne- og ungdomsarbeiderfag og for voksenopplæring. Det dekker modul 5 og 6 i pedagogikk med metodelære for aldersgruppen 10-18 år. Boken består av tre deler: Sammen om å forstå og handle, Tenkemåter og arbeidsmåter og Det praktiske og det estetiske. Den vil også være nyttig lesning for personale som driver med ungdomsarbeid i kommunene og i frivillige organisasjoner. Har stikkordregister.

Arbeid med ungdom er skriven for elevar på VK1 barne- og ungdomsarbeidarfag og for vaksenopplæring.
Boka dekkjer modulane 5 og 6 i pedagogikk med metodelære for aldersgruppa 10-18 år. Ho består av tre delar: Tenkjemåtar og arbeidsmåtar, Saman om å forstå og handle og Det praktiske og det estetiske.
Boka byggjer på det kunnskapssynet at fagleg utvikling er avhengig av eit godt samspel og ein god dialog mellom alle som skal ta del i opplæringa. Vi håpar at læreboka kan medverke til å skape ein atmosfære av vitelyst og engasjerte diskusjonar mellom lærarar, elevar og representantar for praksisfeltet.
Ho vil òg vere nyttig lesing for personale som driv med ungdomsarbeid i kommunale og frivillige organisasjonar.
Forfattaren Willy Aagre er førstelektor og ungdomsforskar ved Høgskolen i Vestfold. Han har arbeidd med fritidspedagogikk og har skrive fleire lærebøker i emnet.

Utgivelsesår 2000

ISBN13 9788200451464