Anastasia

jeg er et levende menneske for dem jeg eksisterer for

bok I

av (forfatter) og Aleksandra Kryukova Lagmandsveen (gjendikter).

Fryd og gammen 2011 Innbundet

I boka møter vi gründeren Vladimir Megré, som forteller om hvordan han var vitne til spirituelle fenomener knyttet til "hellige, syngende sedertrær" under en reise til Sibir i 1995. Han forteller også om møtet med den spesielle Anastasia, og formidler hennes budskap om et levesett som kombinerer dypøkologi med konservative familieverdier.

Anastasia, den første boken i Syngende sedertrær-serien, forteller historien om gründeren Vladimir Megre som på handelsreise til den sibirske taiga i 1995 var vitne til utrolige spirituelle fenomener forbundet med hellige 'syngende sedertrær'. Han tilbrakte tre dager med en kvinne ved navn Anastasia som fortalte om sitt unike syn på hagearbeid, barneoppdragelse, healing, natur, seksualitet, religion og mye mer. Denne villmarksopplevelsen forvandlet Vladimir så dypt at han ga opp sine kommersielle planer og reiste pengelens til Moskva for å oppfylle Anastasia anmodning og skrive en bok om den åndelige innsikten hun så sjenerøst hadde delte med ham. Som hun lovte, ble denne livsforvandlende boken, når den engang var skrevet, en internasjonal bestselger og har rørt ved hjertene til millioner av mennesker verden over og inspirert tusner til å bygge øko-landsbyer for å leve i pakt med skaperverket.

Forlag Fryd og gammen

Omtalt sted Russland

Enhver kvinne vil at menn skal legge merke til seg, men ikke bare til beina og brystet. Kvinner vil at at den eneste som er i stand til å se mer enn dette, ikke skal gå forbi.