Amadeus

min egen bok om familien

billedbok og album i ett

av (forfatter) og Mandy Stanley (illustratør).

Go 'boken og Sandvik 2003 Kartonert

Boka handler om den vesle isbjørnen Amadeus og familien hans. Gjennom hele boken finnes det luker du kan åpne, og bak disse lukene kan du sette inn foto av din egen familie.

Små barn elsker å titte på foto av seg selv og av dem de kjenner. De liker også å "lese" morsomme historier. "Amadeus - Min egen bok om familien" kombinerer disse to aktivitetene på en unik måte. Her får dere nemlig en fotobok og et album i ett! På hvert oppslag kan du lime inn et bilde - av huset dere bor i, familie og venner. Dermed blir denne boken om Amadeus som skal på bursdagsbesøk til bestefar med familien sin, en bok om ditt barns familie også! Hvis du har familiemedlemmer som bor langt unna, er et album som dette et utrolig nyttig hjelpemiddel for å holde slekt og venner friskt i minne hos barnet ditt. Denne boken er også ypperlig å ha med til barnehagen eller til dagmamma.

Forlag Go 'boken Sandvik

Utgivelsesår 2003